၁ေယာ၁:၁-၉မွာေျပာသလိုအျပစ္ကိုဝန္ခ်ေတာင္းပန္ရာမွာ အျပစ္ကိုခဏခဏျပန္ဝန္ခ်စရာလိုသလား



၁ေယာ၁:၉မွာ အျပစ္ကိုဝန္ခ်ေတာင္းပန္ရင္ဘုရားက

က်ေနာ္တို႔အျပစ္ကိုခြင့္လႊတ္ေပးပီး ဒုစရိုက္ရွိသမွ်

ကိုကင္းစင္ေစမယ္လို႔ေဖာ္ျပတယ္။ အဲဒီေတာ့ တစ္ခါ

ဝန္ခံထား႐ုံနဲ႕လုံေလာက္နိုင္မလား။ ထပ္ခါထပ္ခါဝန္ခ်

ေတာင္းပန္ရမလား ဆိုတဲ့အခ်က္ေလးကို 

ရွင္းရွင္းလင္းလင္းသိဖို႔လိုလိမ့္မယ္။

တမန္ေတာ္ႀကီးရွင္ေပါလုက ဧဖက္၁:၆-၈ မွာ သား

ေတာ္ရဲ႕အေသြးအားျဖင့္အျပစ္လႊတ္ေတာ္မူျခင္းတည္း

ဟူေသာ ေ႐ြးႏႈတ္ေတာ္မူျခင္း ေက်းဇူးကိုငါတို႔သည္ ခံရ

ၾက၏လို႔ ေဖာ္ျပတယ္။ ဒီေနရာမွာ အျပစ္လႊတ္ေတာ္မူ

ျခင္း ဆိုတာဘာကိုဆိုလိုတာလဲ။ ဒါကိုသိဖို႔လိုတယ္။ 

အျပစ္လႊတ္ျခင္းဆိုတာ ဒီက်မ္းပုဒ္မွာရည္ၫႊန္းတာက 

ဝိညဥ္ကယ္တင္ျခင္းကို ဆိုလိုတယ္ က်ေနာ္တို႔ရဲ႕အျပစ္

ေတြကိုယူလိုက္ျခင္း၊ က်ေနာ္တို႔ဆီကအျပစ္ေတြကို သူ႕

ရဲ႕အေသြးေတာ္နဲ႕ ဖယ္ရွားလိုက္ျခင္းျဖစ္တယ္။ 

ဆာလံ၁၀၃:၁၂မွာ "အေရွ႕မ်က္ႏွာစြန္းသည္

အေနာက္မ်က္ႏွာစြန္းႏွင့္ေဝးသည္အတိုင္းငါတို႔အျပစ္

မ်ားကို ငါတို႔ႏွင့္ေဝးေစေတာ္မူ၏။" လို႔ေျပာထားတယ္။ 

ဒါဟာ အျပစ္တရားစီရင္ေရးဆိုင္ရာကိစၥမွာ ေယရႈ

ခရစ္ေတာ္ရဲ႕ကယ္တင္ျခင္းအားျဖင့္ ခြင့္လႊတ္ေပးလိုက္ပီ

ျဖစ္တယ္။ အဓိပၸယ္ကေတာ့ ဒီခြင့္လႊတ္ျခင္းဟာ

က်ေနာ္တို႔ရဲ႕အတိတ္ကအျပစ္၊ ပစၥဳပန္အျပစ္နဲ႕ 

အနာဂတ္မွာ ျပဳလုပ္အုံးမယ့္အျပစ္ေတြအားလုံးအတြက္

အက်ဳံးဝင္တယ္။ ထာဝရကာလအထိအျပစ္စီရင္ျခင္းမွ

ကင္းလြတ္ခြင့္ရလိုက္ပီျဖစ္တယ္။ သို႔ေသာ္မေသခင္

အထိလုပ္ေနတဲ့အျပစ္ရဲ႕အက်ိဳးဆက္ကိုေတာ့ မေသခင္

အထိေပးဆပ္ခဲ့ရအုံးမွာျဖစ္တယ္။ အရက္ေသာက္ရင္အ

သဲထိခိုက္မယ္၊ ေဆးလိပ္ေသာက္ရင္အဆုတ္ထိမယ္၊ 

အငန္စားရင္ေသြးတိုးျဖစ္မယ္၊ အခ်ိဳစားရင္ဆီးခ်ိဳျဖစ္

မယ္။ ဒါက ကိုယ္က Suffering ျဖစ္ေစမယ့္အရာကို

ေ႐ြးရင္ဒီ Consequences ေတြျဖစ္မယ္။ ေနာက္ဆုံးက်

ေနာ္တို႔ရဲ႕႐ုပ္ခႏၶာဟာ အျပစ္ရဲ႕အချဖစ္တဲ့ေသျခင္းနဲ႕ လူ

တိုင္းႀကဳံလာရမယ္။ ဒီေသျခင္းအတြက္အာမခံခ်က္မရွိ

ဘူး။ က်မ္းစာကလည္းအတိအလင္းေျပာထားပီးသားပါ။ 

သို႔ေသာ္ ဒီနာက်င္မႈဟာဒီဘဝအတြက္လုံေလာက္တယ္။ 

ေနာက္ဘဝအထိဒီနာက်င္မႈေတြဆက္ပါမလာေတာ့ဘူး။ 

ကဲလိုရင္းကိုျပန္ဆက္ရင္ျဖင့္ ဧဖက္၁:၆-၈ နဲ႕ 

၁ေယာ၁:၉ ၾကားထဲကကြဲျပားျခားနားခ်က္ကိုသိထားရ

လိမ့္မယ္။ ဧဖက္ ၁:၆-၈ကေတာ့ အထက္ကရွင္းျပခဲ့ပီး

သလို ထာဝရအျပစ္စီရင္ျခင္းဆိုင္ရာခြင့္လႊတ္ျခင္းျဖစ္

ပီး၊ ၁ေယာ၁:၁-၉ ကေတာ့ေန႕စဥ္ျပဳမိမွားမိတဲ့ ဒုစရိုက္

အျပစ္ေတြအတြက္ကို ဝန္ခ်ဖိဳ႕ေျပာေနျခင္းပါ။ ေဟာ

အထက္ကေျပာခဲ့သလို ဘုရားက အတိတ္၊ပစၥဳပန္နဲ႕

အနာဂတ္အတြက္ေတာင္ ခြင့္လႊတ္ေပးခဲ့ပီပဲ။ 

ဘာေၾကာင့္ထပ္ပီးအျပစ္ဝန္ခ်ရအုံးမလဲလို႔ေမးစရာရွိပါ

တယ္။ ဒီအေျဖကိုေျဖရရင္ ဒီဝန္ခ်ျခင္းဟာ 

relarionship အတြက္ပါ။ ဘုရားနဲ႕က်ေနာ္တို႔ဟာေန႕စဥ္

မိသဟာယဖြဲ႕ၾကတယ္။ သို႔ေသာ္တစ္ခါတေလဘုရားမ

ႀကိဳက္တာလည္းက်ေနာ္တို႔ျပဳလုပ္မိတတ္ၾကတယ္။ 

အိမ္မွာအေဖမႀကိဳက္တာ ဒါမမဟုတ္အေဖေျပာတဲ့

စည္းကမ္းတစ္ခု၊ ပစၥည္းတစ္ခုကိုယူမိတယ္ဆိုပါေတာ့။ 

က်ေနာ္တို႔ေတာ္စပ္မႈကေတာ့သားအဖပဲ။ အျပစ္လုပ္

လိုက္ေပမဲ့ သားအဖေတာ္ေနအုံးမွာပဲ။ သို႔ေသာ္အေဖနဲ႕

ကိုယ့္ၾကားဆက္ဆံေရးကအရင္လိုေကာင္းနိူင္ပါ့မလား။ 

ကိုယ့္အေနနဲ႕ ကိုယ္လုပ္မိတဲ့အမွားအတြက္အေဖ့ကို

ေတာင္းပန္စကားဆိုလိုက္ရင္ ဝန္ခ်လိဳက္ရင္ ဒီဆက္ဆံ

ေရးဟာေကာင္းမြန္လာမယ္။ ကိုယ္ကိုတိုင္ကလည္း

အေဖ့ကိုအားနာမႈနဲ႕ဒီအမွားကို ေနာက္တစ္ႀကိမ္ျပဳလုပ္ဖို႔ 

ဝန္ေလးသြားမယ္။ ဒါဟာဘုရားနဲ႕က်ေနာ္တို႔ၾကားမွ မ

ျဖစ္မေနျပဳလုပ္ရမယ့္အျပစ္ဝန္ခ်ေတာင္းပန္ျခင္းပါ။

မိသဟာယမပ်က္ဖို႔၊ ဘုရားနဲ႕ရင္းႏွီးကြၽမ္းဝင္ျခင္းရရွိဖို႔

အတြက္အျပစ္ဝန္ခ်ျခင္းဟာ ေသခ်ာေပါက္လုပ္ရမယ့္

ယုံၾကည္သူတစ္ေယာက္ရဲ႕တာဝန္ပါ။ က်မ္းစာမွာလည္း

ေျပာပီးသားပဲ က်ေနာ္တို႔ဟာဘုရားရဲ႕ေျဖာင့္မတ္ျခင္း

ေပတံနဲ႕တိုင္းရင္ ဘယ္သူမွစာေမးပြဲေအာင္မယ့္လူေတြ

မဟုတ္ၾကလို႔ပါ။ အျပစ္ဝန္ခ်စရာမလိုဘူးဆိုတဲ့ 

သြန္သင္ခ်က္ေတြဟာ က်ေနာ္တို႔ကိုဘုရားနဲ႕ မသိမသာ

ေဝးကြာလာေစပီး မိသဟာယပ်က္ျပားလာမယ္။ ဘုရား

မႀကိဳက္တာကို ၾသတၱပစိတ္ၾကည္ၾကည္နဲ႕ လုပ္နိုင္ဖို႔ 

မိမိစိတ္ကိုလွည့္စားပီး စိတ္ေျဖတဲ့စနစ္ေတြနဲ႕ သြန္သင္

ခ်က္ေတြကိုသတိျပဳနိုင္ဖို႔ ဒီပိုစ္ေလးကိုတင္လိုက္ပါ

တယ္။
#AMM

Comments

Popular posts from this blog

သိပၸံ ႏွင့္ ဓမၼ​ဒႆနိက (မိတ္ဆက္)

#ထင္ရွားစြာဆုံးမျပစ္တင္ျခင္း

ခရစ်ယာန်သမိုင်းမှ အသုံးပြုခဲ့တဲ့ ငါးသင်္ကေတ